Jouw klanten een optimale winkelervaring,
Jouw medewerkers een veilig gevoel,
Jouw winkelvloer diefstalvrij:

De beste beveiliging voor jouw
luxury brand


De Pijlers van elke 2.0 Beveiliger

Uiteraard krijgt de 2.0 beveiliger altijd duidelijke en grondige instructies over het geldende beveiligingsprotocol in het winkelpand van jouw merk. Daarbinnen hanteert de beveiliger de 2.0 werkwijze

  • De veiligheid van het personeel garanderen.

  • Bijdragen aan een optimale winkelervaring voor elke klant.

  • Derving op de werkvloer, zowel intern als extern, voorkomen.


Veiligheid boven alles

Veiligheid boven alles

Om ervoor te zorgen dat jouw winkelmedewerkers hun werk goed kunnen doen is een veilig gevoel op de werkplek een onmisbare voorwaarde. Daarom is het essentieel dat de 2.0 beveiliger veiligheid boven alles stelt. Voor de medewerkers en voor de klanten.

Dit doet hij door mogelijke risico’s te analyseren en bedreigingen zo voor te zijn. Ook geven wij workshops over veiligheid aan jouw winkelmedewerkers:

Hierin leren wij hen bijvoorbeeld omgaan met lastige situaties op de winkelvloer. Zo komen zij erachter dat ze wel degelijk controle kunnen ervaren bij ongewenste omstandigheden. Ook kunnen wij de medewerkers in een workshop laten zien hoe de beveiliger hun veiligheid realiseert. Hiermee groeit het vertrouwen in de beveiliging en daarmee ook hun gevoel van veiligheid.

Bovendien kunnen wij het personeel bijbrengen hoe zij optimaal kunnen samenwerken met de beveiliger, zodat de beveiliger mogelijke bedreigingen nog sneller en effectiever kan voorkomen.

Zo stelt de 2.0 beveiliger veiligheid boven alles.


De beste klantbeleving

De beste klantbeleving

Op jouw locatie zetten de medewerkers zich elke dag in om klanten een optimale winkelervaring te geven. Een geweldige klantbeleving is in de luxury retail namelijk geen doel, maar een vereiste. Hier is de 2.0 beveiliger zich heel bewust van.

Wij leiden jouw 2.0 beveiliger daarom op om bedreigingen te voorkomen zonder ophef. Dit betekent dat de klant niet zal meekrijgen dat de beveiliger zojuist derving op de winkelvloer heeft voorkomen.

Zo realiseert de beveiliger dat de klant zich te allen tijde veilig voelt in de winkel en zich kan focussen op zijn winkelervaring.

Op deze manier draagt de 2.0 beveiliger proactief bij aan de beste klantbeleving.

Voorkomen van derving, extern én intern

Een belangrijk focuspunt van de 2.0 beveiliger is dus om derving op de winkelvloer te voorkomen. En wel op een manier waarmee een optimale klantbeleving nog steeds gerealiseerd kan worden.

Het voorkomen van derving op de winkelvloer betekent niet alleen dat de 2.0 beveiliger de winkeldieven onder de bezoekers onderschept. Keer op keer blijkt namelijk uit onderzoek (en onze professionele ervaring) dat veruit de meeste bedreigingen voor derving van binnenuit komen. De grootste oorzaak van derving in de retail is namelijk het personeel.

Ja, wij vinden het belangrijk om een goede samenwerking tussen de beveiliger en het winkelpersoneel te realiseren. Er zal echter altijd een professionele afstand blijven tussen de winkelmedewerker en de 2.0 beveiliger. Interne controle is namelijk een belangrijk onderdeel van het voorkomen en ondervangen van diefstal.

Om derving volledig te voorkomen is het dus essentieel dat de 2.0 beveiliger toeziet op zowel de bezoekers als de medewerkers van jouw winkelpand.