Wat jij van ons kan verwachten: 

Hoge kwaliteit 
In de beveiliging 
In de arbeidsrelatie  
In de communicatie 

Wij heten 2.0 Beveiliging. En dat is met een belangrijke reden. 
De beveiligingsbranche moet beter. Veel beter.
Voor de beveiliger en voor de klant.

Daarom zijn wij de 2.0 versie binnen de beveiligingsbranche.
2.0 staat voor een betere service voor de klant.
En voor een betere werkplek voor de beveiliger.

Hoe we dat realiseren:
Wij zien beveiliging als een specialisme, een echt vak.
Als je je ergens in specialiseert, ben je er goed in én wil je er continu beter in worden.
Door voortdurend te investeren in onze ontwikkeling worden onze diensten voor de klant nóg beter en wordt het werk voor de beveiliger nog leerzamer en uitdagender.

Het gevolg? Een hoge kwaliteit in alles wat we doen.
Deze kwaliteit borgen we in de kernwaarden die wij uitleven:
Integer handelen, investeren in de arbeidsrelatie en continu verbeteren.

Zo ziet dat er in de praktijk uit:

Integer handelen

Investeren in de arbeidsrelatie

Hotel Amsterdam Doelen

Continu verbeteren

Integer handelen: altijd open en transparant in onze bedrijfsvoering.

Wij handelen volgens het veiligheidsprotocol van jouw locatie.
Ook houden wij ons aan de afspraken die we samen hebben gemaakt.
Hiermee dragen wij optimaal bij aan jouw ultieme doelstelling voor de winkel.

Wij stellen ons leerbaar op.
Zie jij ruimte voor verbetering?
Wij voeren het direct door in de praktijk.

Investeren in de arbeidsrelatie: vaste gezichten, korte lijnen

Wij zorgen voor een vaste 2.0 beveiliger voor jouw locatie.
Zo garanderen wij dat de beveiliger het pand en de omgeving echt goed kent.
En zo garanderen wij dat de beveiliger het team goed kent. Dit bevordert de samenwerking.

De 2.0 directeur of operationeel manager komt minimaal eens per twee weken persoonlijk langs op locatie.
Hiermee houden we de lijnen kort en de communicatie zonder ruis.
En zo weten we altijd precies wat er speelt.

Onze persoonlijke bezoeken zijn ook een belangrijk contactmoment voor de 2.0 beveiliger.
Hierdoor zijn we betrokken bij zijn werkplek en kunnen we hem heel gericht helpen en sturen.
Dit zorgt voor een tevreden en gemotiveerde beveiliger die optimaal blijft presteren op de werkvloer.

We tonen proactieve betrokkenheid.
Zo zijn we bijvoorbeeld op de hoogte van de retail kalender van jouw locatie.
Omdat wij ons specialiseren in de luxury retail weten wij wat belangrijke piekperiodes en events zijn.
Tijdens die momenten zijn onze beveiligers maximaal beschikbaar. Zo kan ook tijdens drukke events, zoals Black Friday, worden gezorgd voor een optimale beveiliging.

Wij weten dat het belangrijk is om snel te schakelen.
Heb jij last minute extra beveiliging nodig vanwege een besloten event buiten openingstijden?
Bel ons en wij zetten alles op alles om, bij voorkeur jouw vaste 2.0 beveiliger, op tijd op locatie te hebben.

Continue verbeteren: professionele ontwikkeling doe je samen.

Wij bieden onze 2.0 beveiligers tweewekelijks coaching on the job.
Dit houdt in dat jouw beveiliger zich specifiek ontwikkelt op vlakken die 100% relevant zijn voor de optimale beveiliging van jouw winkelpand.

Als inclusieve service geven wij workshops aan onze beveiligers én jouw winkelpersoneel.
Zo worden onze 2.0 beveiligers continu beter in hun vak.
En zo voelt jouw personeel zich veiliger op de winkelvloer.

Samen zorgen voor optimale veiligheid. Samen continu verbeteren.
Samen 2.0 beveiliging.